Contact Cum cumpăr? Întrebări frecvente
» Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Cum intru in posesia produselor?

Cum si cand platesc?

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

Care este durata de garantie a produselor?

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

Returnarea produselor.Cum procedez?

 

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

        sa adaugati produsul in cos folosind butonul ok  apoi  folositi  butonul  plaseaza comanda  si completati  campurile necesare - operatiune ce necesita crearea unui cont si logare;
        sa ne trimiteti un e-mail folosind rubrica contact ;
        sau sa sunati la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.
        In  scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.

Sus la intrebari

Cum intru in posesia produselor?

Sus la intrebari

Cum si cand platesc?

Plata se poate face:

         1. In avans, prin banca, in contul nostru deschis la Ing Bank 
         2. Cu card bancar Visa,Visa Electron,Visa payWawe/Master Card/Maestro (logorol foto)
         3. Poti plati Online si prin programele rate fara dobanda in functie de cardul de credit de care dispui
         4. Plata ramburs in momentul in care coletul ajunge la dumneavoastra.

Sus la intrebari

Exista posibilitatea achitarii produselor in rate?

         Poti plati Online si prin programele rate fara dobanda in functie de cardul de credit de care dispui.

 

Sus la intrebari

Care este durata de garantie a produselor?


        Produsele comercializate pe site-ul Fishmania.ro sunt originale, sursa find  direct de la producatori sau distribuitori autorizati si sunt in concordanta cu normele si cerintele Europene.
        Conditiile de acordare a garantiilor variaza in de functie de producator si sunt stabilite de politica comerciala a fiecarui producator, la nivel national.
        Pentru fiecare produs care are garantie este atasat o certificat de garantie.
        Nu se acorda garantie produselor consumabile: carlige,fire,vartejuri,plute,etc.

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac daca produsul se defecteaza in termenul de garantie?

     Daca in perioada de garantie, produsul cumparat de catre Dvs. se dovedeste a fi defect, din motive de proiectare, executie sau vicii ascunse el va fi reparat adus la conformitate, gratuit, in termenul prevazut de lege, cu respectare anumitor conditii:

     Pentru acordarea garantiei sunt necesare: documentul de plata (factura), certificatul de garantie completat corect si produsul defect.

Sus la intrebari

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei

Pentru evitarea acestui inconvenient, va recomandam sa cititi cu atentie instructiunile de folosire ale produsului, inainte de a fi pus in functiune. Exista riscul pierderii garantiei in urmatoarele cazuri:

Garantia isi pierde valabilitatea daca:

   Documentele de garantie nu sunt prezentate, au fost deteriorate/modificate sau sunt ilizibile; produsul nu este in cutia originala; aparatul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijenta, pastrare in conditii impropri, produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator (alta batreie decat cea nominala specificata in manualul de utilizare, reparatii executate de catre persoane neautorizate.

   Certificatul de garantie nu este transmisibil.

   Va rugam contactati-ne pentru a stabili modul de returnare a produsului pentru a fii evaluat, reparat sau schimbat.

Sus la intrebari

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Comenzile se pot plasa si telefonic sau prin e-mail, totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmarii stadiul comenzilor sau a evita re introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.

Sus la intrebari

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp si sa precizati numarul si datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.

Sus la intrebari

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic.

Sus la intrebari

Returnarea produselor.Cum procedez?

Conditii de retur

1. Produse livrate din greseala/necoraspunzator

   Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 24 de ore de la primirea comenzii. 
   Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
   In cazul in care ati primit alt produs de cat cel comandat,acesta va fii schimbat in cel mai scurt timp,iar costurile vor fi suportate de vinzator.

2. Drep de retur 14 zile
   
   Dreptul de retur se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
   Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa completati formularul de retur,dupa care in cel mai scurt timp veti fi contactat de un reprezentant al magazinului nostru prin e-mail sau prin telefon.
   Pentru ca si noi la randul nostru suntem clienti,stim ca alegerea unui echipament care sa te reprezinte sau a accesoriilor compatibile nu este usoara, suntem alaturi de tine. 
   Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau upgrade catre un alt model. Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.

 
   Conditii de returnare in termenul de 14 de zile din momentul achizitiei:
   Produsul trebuie sa fie in stare noua(nefolosit), fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern, etc.
   Produsul trebuie returnat in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile primite certificatul de garantie si o copie a facturii proforme.
   Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. 
   Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse sau ambalaje poate atrage refuzarea cererii de retur.
   Ne rezervam dreptul de a oprii o suma din valoarea produselor care prezinta urme de uzura ,zgarieturi, etc suma ce va fi comunicata dupa verificarea produsului.
   In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.
   Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile, daca produsele prezinta urme de uzura.
   
   Cateva exceptii privind dreptul de retur sunt enumerate mai jos, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

 
   Te rugam sa parcurgi cu atentie pasii mentionati mai jos pentru a returna un produs.

 

Sus la intrebari